Regulamin Hotelowy
Siesta Boutique Hotel
Regulamin Hotelowy
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania
na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi
poprzez zameldowanie i spisanie danych osobowych gościa. Również poprzez
dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu.
Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki
Regulaminu.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu
„SIESTA”.
Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej i w każdym pokoju
hotelowym.
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 14.00 do godziny 11.00
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość
powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym mija termin pobytu.
4. Zatrzymanie pokoju do godz. 14.00 traktowane jest przedłużenie pobytu.
5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
6.W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny
07.00
7. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym
od godz. 07.00 do godz. 20.00
8. Restauracja „Siesta” czynna jest od godziny 11.00 do godziny 21.30
9. Śniadania hotelowe podawane są w Restauracji Siesta od godziny 07.00 do
godziny 09.30
10. Recepcja hotelu jest czynna do godziny 22.00
§3 ODZPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
Hotel ma obowiązek zapewnić:
* Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
* Bezpieczeństwo pobytu,
* Profesjonalną obsługę,
* Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas
nieobecności gościa
* Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie
po jej stwierdzeniu.
*Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów
wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową albo
artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu
hotelowego.
* Hotel nie posiada parkingu hotelowego .
* Przy hotelu znajduje się parking miejski i hotel nie ponosi odpowiedzialności za
uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, oraz
przedmiotów w nim pozostawionych i żywych zwierząt.
§4 ODZPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
* Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju
uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych
hotelu powstałe z jego winy lub win odwiedzających Go gości.
* Za zgubienie klucza do zamka hotelowego i chip od głównych drzwi pobierana jest
opłata 100,00 zł .
* Palenie tytoniu w pokojach hotelowych, korytarzach, klatce schodowej, restauracji
jest zabronione. Mandat 300-500 zł.
* Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie
upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
* W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić
świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do
niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za
dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do
opuszczenia Hotelu.
§5 POSTANOWIENIA DODATKOWE
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatne usługi:
* Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
* Budzenie o określonej godzinie
* Przechowywania bagażu gości zameldowanych w hotelu
Administratorem danych osobowych jest Restauracja – Hotel „Siesta”
ul. Górna 4. 66-200 Świebodzin
„POSTĘP” Spółka Akcyjna ul. Strzelecka 1, 66-200 Świebodzin,